stray dog

hejsan.
min dag har varit ganska dålig. eller om man säger såhär; mer tumme ner än upp.
men jag orkar inte riktigt förklara allt.
säger bara såhär
- jag hatar skumma lärare som bedömmer cp
- jag hatar prov stressen i våran klass
- jag hatar dom där jävlarna som aldrig fattar
- jag hatar att aldrig kunna vara riktigt nöjd

jag längtar så jävla mkt bort härifrån, till jul på landet med min fina mormor.
jag längtar till att få ligga på golvet med albin, höra honom snarka medans jag kliar honom på magen.
jag längtar efter att få sitta vid stranden, medans vinden blåser i håret och man ser några få människor passera.
jag orkar inte riktigt nu känner jag. fan va irriterad jag blir på dom jävlarna som inte fattar ett skit, himla egoister är dom.



sorry för skit inlägg, bara måste få ut mig vissa saker.
men egentligen borde jag väl inte klaga, men ingen fattar ju ett skit.
efter skolan var jag med emma & lisa. dom är fina.
sen har jag bara varit hemma, skönt.

förresten är jag helt ner kärad i Robert Pattinson/Edward Cullum, jag kan inte hjälpa det och det går inte att stoppa.
har ni hört pojken sjunga? asså jag dör fan på riktigt, så jävla bra är han.


 

Postat av: emma

Jag finns alltid här. vått och torrt, ljust och mörkt. <3

2008-12-05 @ 22:51:44
URL: http://elhow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0