strawberry fields

hej mina fina !
åh, jag vill ha tusen saker från Bik Bok & MQ dom har så fina grejer.. :O
men jag är totally pank, eller de få pengar jag har måste jag använda till julklappar.
och jag får lite lätt panik när jag tänker på det..
annars mår jag bra iallafall. vi hade ishall på gympan idag. jätte roligt ! :D
efter skolan gick jag, lisa & sara till forum. sen gick sara ett tag med en annan kompis.
då mötte jag & lisa upp med joppe, corre & helle på bonken. vi åt där och typ bara satt och garva jätte länge, hah <3

sen va vi i forum alldeles för länge, och bla bla bla. :D
hemma har jag inte gjort mkt mer än ätit middag, övat piano, ah typ. thats it..
imorn äre simning på gympan, kul egentligen. men är bara inte särskilt pepp på det. hah.
men man får ju ta sig igenom det med :)
fick mina slutbetyg i idrott & matte idag förresten. det gick rätt bra.
egentligen enligt mina förväntningar men jag blev ändå lite besviken. äsch, jag orkar inte med betyg snack känner jag.
hah.
nu ska jag hålla mig från att gå in på facebook. det är ju blackout idag ! :D

/a


en väska jag vill ha från new yorker

Postat av: Helena

Jag lärde ju dig ett nytt motto anna. Vill du ha något, så köp det! haha puss

2008-12-17 @ 21:36:12
URL: http://helenaalinder.blogg.se/
Postat av: Helena

Du måste lägga upp bilder på tröjorna du köpte :D:D:D Vill seeeee!:D puss<3

2008-12-18 @ 00:56:43
URL: http://helenaalinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0