SHE LOVES YOU - det är åtta dar kvar till JULAFTON !

hallåååå :)
jag mår bra, bra, bra. iallafall inbillar jag mig det :D
men iallafall, jag har precis tittat på ugly betty, jag måste läsa en so grej men jag orkar inte, men blabla.
jag har fått reda på en del terminslutbetyg, och jag tror jag är nöjd med alla, nästan typ. :D
men det känns bra iallafall. efter skolan idag så va jag i forum med anna, corre och sara en stund. 
det var najjjjjjs.

men åååååååååh jag blir så irriterad. på en grejsimojs bara, men det får jag ta itu med sen.
jag mår bra brabrab abr arbajr, :D jag vill så gärna ladda upp foton här, men jag hinner aldrig.. :/
imorn ska jag va med anna & corre igen, vi ska köpa lite grejs.
på torsdag har jag för mig att det var nåt, och på fredag, SLUTAR JAG ! :O shitttttt.
sen ere också najs att jag har 650 spänn att köpa typ kläder för som jag ska få av min mormor/moster i julklapp!
najsnajsnajsnajs. jag har bara några julklappar kvar att köpa och det är najsnajsnajs.

shit jag är helt jätte glad. och nu måste jag läsa & läsa, (två olika grejer) sen måste jag sova och massa.
okej, nej vänta stopp. nu måste jag gå, haha <3
men förresten jag har typ nada läsare och kommentarer, så K O M I G E N människor, om 8 dagar är det julafton, fatta hur sjukt !?! ge mig en julklapp, eller flera förresten. KOMMENTARER OCH LÄSARE ! :D

/ aaaaaaaaaaaa

ni får en snyggis bild på joppe :D


Postat av: elle

najs anna!!

2008-12-16 @ 21:48:48
URL: http://typisktelle.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ao, fett najjjz. :D

Jag fattade inte riktigt, hur var det med so-frågorna som du skulle få? (:

2008-12-16 @ 23:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0