postis per

jag är GLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD
fortfarande, guuud så härligt.
jag har köpt massa julklappar idag, har bara en kvar.
imorn ska jag vara med finaste tjejerna och har början till julafton eller nåt typ :D
och dom är fina hela bunten.

idag vare chill dag i skolan, vi tittade på Jurassic Park på musiken & engelskan.
och sen på en tomtefilm i nacka aula, och så hade jag tyska i typ en halvtimme men det var ok.
jag är glllllllad, och min inlägg är HUR tråkiga som helst jag vet. men jag har inte riktigt tid att skriva egentligen, men ni får stå ut med mig lite grann sådär, jag ska lugna ner mig sen så småningom.
jag hinner inte skriva nu, måste slå in en julklapp :D

ni är värda en PUSS ! :D ::D:D::D:D <3333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0