it only just begun

tjena
idag har jag varit i forum och julklappshandlat med amanda.
feta najs, vi köpte massor med julklappar, okej inte riktigt kanske. jag köpte typ, 4 eller nåt.
men fina grejs, hah <3 vi åt "lunch" på tacobar, fast jag tog en sub på sandys ;D
sen gick vi runt lite mer & träffade joppe & corre. dom gick vi runt med lite grann.
JUSTE! jag och pandan såg charlotte perelli och jill johnson (dom uppträdde nämligen på forum)
hah, så nu har vi sett dom på nära håll.. DEN DU ! ;D hah, manda blev rädd för en människa som gick runt i en "kung fu panda" kostym. så vi gick därifrån och var i den gamla delen av forum.

lite senare skulle hon åka hem, och jag skulle bara prova två grejer lite snabbt på h&m.
jag köpte en grå munkjacka och en jättesöt svart kjol. (den jag såg i skyltfönstret manda:D)
fast dragkedjan var sönder så jag fick rabatt, och mamma ska hjälpa mig sy fast en ny ikväll.
för jag ska förmodligen ha den imorn på konserten.

sen åkte jag hem och har bakat muffins, fixat massa julpynt med mamsi, och massa mys sådär.
imorn är det konsert x2. ska vara i berwald redan klockan ett typ. så jag ska göra pannkakor imorn som jag ska äta som typ lunch? :D hah.

näej nu har jag en del att fixa.
/ aannnnnnaaaa

julstämning på topp!

  


Postat av: amanda

kjolen va asfin anna! <3

2008-12-07 @ 14:39:54
Postat av: annaa

tacksi :D <3

2008-12-07 @ 21:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0