ich bin schnappi

HEJSAN
som jag berättat i de senaste inläggen så mår jag BRA brabrabrabra :D:D
mitt lov är skönt, jag är på landet och kommer vara här tills den 6 januari, då åker jag hem :)
min julafton var najs, jag fick fina julklappar.
bl.a. The Dark Night - Batman (YESYESYES), Mamma Mia filmen, en del kläder, en fin liten hårddisk, böcker: när jag hör din röst, ljudet av ditt hjärta & breaking dawn, och andra fina saker ! :)

på juldagen åt min släkt här på landet middag hos mormor :) mysigt.
ja, vad har jag mer å säga ?
jo jag läser hela dagarna i mina twilight böcker, kan inte sluta läsa, åh guuud va jag längtar efter att New Moon ska kommer på bio. men tyvär måste jag vänta ända till 20 november 2009, :(

nej nu ska jag gå och läsa :D
SMSA MIIIIIIIIIG :D
hejdåååå <33

Postat av: Helena

Jag sa ju det! Man blir helt beroende! Kan liksom inte sluta läsa :D Läsläsläs och sen kan vi diskutera ;) Hur långt har du kommit?

Saknar dig också! <33

2008-12-27 @ 21:46:47
URL: http://helenaalinder.blogg.se/
Postat av: Helena

okej ;) Håller med det där om jacob :@

Men Breaking dawn är inte så svår att läsa faktist. Det kanske är nåt ord nån gång som man inte förstår, fast det gick faktist väldigt bra för mig. Det kommer det gör för dig också ;)

puss<3

2008-12-28 @ 13:36:47
URL: http://helenaalinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0