ernst

HEJ tomtegubbar slå i glasen och låt oss lustiga vara !
jag glömde å säga att OFELIA såklart var med och sov hos anna och på annexet, SORRY ..
<3

jag mår finfinfint. är på landetttt nu :) idag fyller världens bästaste mellansysteryster år, 17 år blir hon tillomed. grattisgrattis. idag har jag läst ut om jag kunde drömma, jag dör. vet inte om jag klarar mig till imorn då jag ska köpa den andra boken :D iallafall så har jag också gått på promenad, fotat, "umgåtts" med kusinen haha, haft lite smörgås & tårt kalas för sissss, och pratat med lisafisa i telefinken. najjjjjjjs.

nu ska jag, ninni & chullebulle titta på film och äta pepparkakor :D
VI HÖRS, kan ni inte vara snälla & smsa och ringa med mig lite mer ???????????????????????? :D:D:D:D:
OCH KOMMENTERA :D !
tjinggggggggg


Postat av: Camilla

LÄS MIDNIGT SUN OCKSÅ! <3 :'''D den är så braaa!

om du inte har läst den. :P

den finns på Stephenie Meyers hemsida 8)

2008-12-23 @ 17:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0