det var första gången som julestjärnan brann, lalallalala

hej mina vänner !
hann inte skriva igår, höll på med fjorton saker samtidigt.
iallafall så var det första december igår, och idag är det andra! det känns tiptop, jätte mysigt!
igår var jag i berwaldhallen och repade hela dagen, sen åkte jag till lagerhaus och köpte lite julklappar.
idag efter skolan så åkte jag in till gamla stan med clara, elle, emma l & lisa. vi fikade på kladdkakan i typ 1 & ½ timme, jätte kul & mysigt hade vi det också !

men imorn har jag redovisning på en bok jag inte läst ut en så jag MÅSTE läsa nu.
SEE YAO

 

Postat av: elle

hahha heeemskaste bildenXD men det är ju najsigt ändå!! vi får göra om btw. pusss

2008-12-02 @ 20:00:41
URL: http://typisktelle.blogg.se/
Postat av: elle

ohlaa hemsk bild men vafanXD kul ändå, göra om?



puss

2008-12-02 @ 21:12:50
URL: http://typisktelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0