vilken mobil?

goddag människor. idag var jag först med pappsen och titta på mobiler. jag skulle köpt en ny idag men jag kunde inte välja. så nu får ni hjälpa mig!
image56

okej, antingen den första bilden. alltså den gröna mobilen. den finns även i blått. den är platt har 3.2 megapixel kamera och är väldigt snygg tycker jag.

eller andra bilden. alltså den svarta mobilen. den har en kamera på 5 megapixlar. och är snygg och trevlig.
VILKEN TYCKER NI? JAG MÅSTE VÄLJA SNART, SÅ HJÄLP MIG GENOM ATT KOMMENTERA VILKEN DU TYCKER!

Postat av: Sara

Den gröna är så mycket snyggare tycker jag. Och coolare.:D

2008-04-06 @ 10:07:33
Postat av: Anonym

Hej, jag tycker den svarta, för kolla du äger på att fota! och tänk om du glömmer din kamera nån gång så har du din jätte braiga kamera på mobilen då blir du glad och då tycker du att jag är jätte bra för att jag tyckte att du skulle ta den svarta ;)
fattaru? :D

2008-04-06 @ 13:46:59
Postat av: Lisa

Som sagt, den gröna är snyggare. :D

2008-04-06 @ 18:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0