usch

okej. söndag. vad har jag gjort? absolut ingenting. jag har liksom inte haft något å göra. jag behöver inte städa, jag har inga läxor, inget speciellt behöver göras. och umgås med vänner. jag smsade sara, men hon kunde inte för hon hade massa läxor. och jag orkade inte ringa nån annan för dom skulle inte kunna. och jag orkar inte alltid vara den som ringer, kan ingen annan ringa först? fyfan. jag tror verkligen att jag ska ta bort min blogg. för den är totalt meningslös. jag skriver tråkigt, och jag skriver bara en massa skit. ingen tittar i den. så vad är det för idé med den egentligen. jag tar väl bort den snart, kanske. usch. jag hatar allt just nu. inget sitter ihop. det är inget jävla pussel som blir en perfekt bild sen. nej. pusselbitarna är ju förfan olika, dom matchar inte. man kan lika gärna slänga hela pusslet.


åt helvete med allt.


Postat av: Ebba

JAG LÄSER, sluta inte blogga, det vore så boring, jag kollar i din blogg typ varannan dag!

2008-04-13 @ 22:02:12
Postat av: Evelina

Kom igen, din blogg är intressant, jag brukar inte komentera, men jag lovar, jag läser.

2008-04-13 @ 22:03:41
Postat av: Evelina

Kom igen, din blogg är intressant, jag brukar inte komentera, men jag lovar, jag läser.

2008-04-13 @ 22:04:14
Postat av: Evelina

Kom igen, din blogg är intressant, jag brukar inte komentera, men jag lovar, jag läser.

2008-04-13 @ 22:04:27
Postat av: Evelina

oj. förlåt det blev lite många;)

2008-04-13 @ 22:06:21
Postat av: EmmaLH

Anna, din blogg är jättetrevlig att läsa, ta inte bort den!!! Du kan ju alltid ta en paus från bloggandet några veckor istället och börja när du tycker att det känns kul!
Finns alltid här för dej om det är något, det vet du! ÄLskar dej

2008-04-14 @ 16:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0