nu ere helg, hurra :D

idag är det fredag. riktigt härligt att det är helg nu. dagen har varit najs förutom tyska lektionen på morgonen. eftersom jag hatar tyska. plus att jag har tyska prov på tisdag -.- på rasten spelade vi fotboll med idrottsklasserna, det var lite skumt för ingen visste vem som var i vilket lag + att vi va typ 40 stycken på plan. så det blev ju lyckat. aja. men det var typ kul, hahaha. sen hade vi sv och sen gympa. på svenskan satt vi i datasalen och gjorde inte särskilt mycket. hah vi suger på arbetsro liksom. sen på gympan skulle vi egentligen haft badminton men det var nåt krångel med salarna så vi hade fotboll ute istället, det var jätte kul. fast vi hann inte spela så länge.

efter skolan gick jag med corre & offan till forum. eller corre gick till sin buss först, och sen gjorde även offan det. så då gick jag runt själv för att hitta en present till en tre åring, vid namn Ayelen som har kalas imorn. haha. jag köpte tillslut ett bamsepussel på br. det blev bra. sen provade jag även ett linne på H&M men jag köpte det inte. men det kanske jag gör nån gång. sen åkte jag hem. pappa var hemma, så vi åkte och handla lite snabbt på konsum i forum. där köpte vi bl.a lejonet & björnen glass, italiensk choklad. ÅÅÅH, ME LIKES !

nu lyssnar jag på cornelis vreeswijk och typ, spanar in lite bloggar och  typ sånt. jag tror jag strax ska gå ner och äta glass. hare fint! kram anna.

image67
jag köpte en magnum classic på rasten idag för att fira sommaren.

Postat av: E L L E

fin bild:)
kram!

2008-04-26 @ 09:16:56
URL: http://ellesapelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0