måndag, en vanlig måndag.

idag började jag 9.30 som jag alltid gör varje måndag. solen sken, jag kände mig trött men glad. jag drog på mig en gammal blå linne/klänning och ett par jeans. sen gick jag så jag hade god tid på mig till tåget. på tåget träffade jag sara, men lisa missade tåget. sen kom vi till skolan och vi hade gått lite extra snabbt idag så vi hade 4 minuter på oss att ta av oss ytterkläderna, krama folk och gå till info tiden. sen vare tyska. man blir aldrig glad av att ha tyska men vi gjorde inte så mkt idag. vi gick bara igenom vad vi ska träna på till tyska provet nästa vecka typ :( sen efter tyskan hade vi mentorstid, och då fick vi gå och spela fotboll, så då gjorde vi det. sen hade vi svenska och det är ju alltid trevligt, där började vi på en ny grej. sen vare lunch, det var pyttiopanna som jag hatar. så jag åt macka & sallad.

efter lunch vare matte, vi hade diagnos och det gick bra. sen hade vi kör och det var trevligt. efter skolan gick jag med lisa hem. vi åt köttbullemackor och gick ut med åke (lisas katt) i trädgårn. sen var jag tvungen att gå till mitt tåg, för jag skulle till pianot. pianot gick bra, jag ska typ va med på en liten konsert i maj, inte för att jag egentligen vill men min pianolärare tycker att jag ska vara med, så liksom. det kan jag la va.

efter pianot åkte jag hem, tittade på tv. och sen gick jag ut och satt mig i solen med en filt, lyssnade på musik, fotade & åt choklad i en timme. efter det prata jag med världens bästa lisa i telefon. sen vare middag sen prata jag med lisa igen. och nu ska jag strax gå och lägga mig. imorn ere indiendag. jag ska städa i 3-5 timmar hemma för att gå ihop lite pengar som jag sen ska lämna in på onsdag  i skolan. efter det ska jag hem till lisa, med emma också så ska vi typ käka lunch tillsammans. mysigt !
hare fint! kram & godnatt !

image62 image64image63

bilder : 1. min mun, haha. 2. jag 3. åke & lisa <3

Postat av: E L L E

fina bilder.
kramkram!

2008-04-22 @ 19:43:41
URL: http://ellesapelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0