lördag, mysigt!

lördag

jag gick upp vid tio tiden, åt frukost & tittade på scrubs. åh vad jag älskar scrubs. sen ringde clara, och hon va hos anna e, så vi bestämde att vi skulle ses lite senare, klockan 3 vid forum. så då träffades vi där och tog bussen hem till clara. när vi kom hem till clara fikade vi lite. sen funderade vi på vad vi skulle göra men det slutade med att vi åkte hem till claras pappa och hämtade några grejer. sen åkte vi hem & grillade. då kom claras "bonuskusiner" med familj :D dom var jätte trevliga. så vi åt middag med dom. och sen typ stack dom förutom deras föräldrar, hahha. lite senare, sent på kvällen satt vi & spelade spel med folke, lotta, folkes mamma, folkes syrra & hennes respektive. haha, men det var jätte trevlit :D sen sov jag hos clara, det var fett mys !

image60

jag & olle spelar fotboll, haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0