jag vet att hela stan vill ha dig

mycket trevlig torsdag måste jag säga!
vi slutade extra tidigt för vi hade ingen svenska. så vi slutade vid 1- tiden. då var vi ett par som tänkte, men vi spelar fotboll på IPn vettja. och det vart jätte trevligt. men sen gick några, och sen gick några fler. och då vare jag, lisa, sara, offe, fredrik & anton kvar. då typ höll vi på och spela lite, och typ stog på händer och typ skumma grejs, haha. 
sen gick fredrik&anton. då var vi kvar men vi gick också sen. för jag,sara & lisa skulle träffa saras kompis sixten i forum. så då träffa vi sixten i forum, tog en glass. och typ. prata? XD och sen kom sixtens polare anton. och då satt vi kvar där. totalt satt vi där i typ 2 timmar kom jag på nu. haha. men det var trevligt. sen stack alla, och jag missade såklart precis bussen. så då fick jag vänta i en halvtimme, men då träffade jag på min syrra i forum så vi gick till indiska och jag köpte två tröjor. sen åkte vi hem. och nu ska jag snart äta.

någon som är ledig i helgen? :)
kram anna

jag ger er en av håkans absoluta bästa låtar. åh, asså han e ju bara för söt&bra.



Håkan Hellström - Kom igen Lena !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0