JAG ÄR GLAD FÖRFASIKEN

hej fina människor. just nu sitter jag och äter ballerina kakor. haha typiskt mig jag vet. jag har faktiskt varit riktigt glad idag, eller iallafall på eftermiddagen. vi började halv tio imorse, som alltid. sen hade vi lite mentorstid, tyska och sånt. det var väl helt okej typ. lunchen är ganska kort på måndagar, men jag, lisa, emma & august hann iallafall roa oss med att ha skottkärre race. jag vet. hur normalt som helst. haha. sen typ efter lunch hade vi matte, biffen blev lite arg på oss för vi snackade så mkt, men det förstår man ju. jag hann en del på matten faktiskt, men såklart hann jag och hannah att prata om mat & muffins som vanligt. matklubben liksom. mat är gott. och snällt vare ju av henne att säga : alltså jag fattar inte, du äter ju så mycket chokladbollar och sånt men ändå är du smal. alltid trevligt att få sånna kommentarer, även fast jag inte är nåt annat än lite tjockis. mage har man ju iallfall. ANYWAY. sen typ hade vi kör, det var trävlans.

sen slutade vi, jag skulle följt med lisa hem (och typ sara) för att jag skulle vänta på mitt tåg. men sen så skulle jag typ inte det. för dom ville vara ensamma eller vare va. så jag följde med offan & clara till forum istället. vi köpte glass och åt. sen kilade jag bort till lillängen station och väntade på tåget, samtidigt som jag pratade med emma, <3 sen hade jag piano, det gick riktigt bra faktiskt. det kändes bra iallafall.  

när jag kom hem bestämde jag och pappa att vi skulle äta soppa & pannkakor till middag eftersom det bara var han och jag hemma. så jag gick till macken och köpte mjölk och ballerinakex (bara för att jag var så sugen) sen så
hoppade jag över vägen och kände mig allmänt lycklig. emma kan intyga hur mkt jag hoppade. (jag pratade med henne i telefon) :D haha det var kulsigt. HAHAHA jag är konstig. - säg nånting som vi inte redan vet. fis.

förlåt. jag blev konstig. haha. nu bestämde jag & mandis, mandarinen den fina, att vi ska träffas när jag kommit hem från landet. ja alltså jag åker ju till landet på onsdag. så jag kommer fira valborg på ett tåg. I CAN'T WAIT! :D
aja, det blir iallafall, mys & bra. alltså träffa mandarinen. nu sa jag precis också att jag ska röva bort mandis & att hennes hund kommer tro att jag äger den. HAHAHA. <33

imorn ska vi springa 2 km på gympan, jag kommer dö för min kondition, haha. vilket skämt liksom. sen har jag också tyska prov som jag har sagt 16 gånger såklart? :D jag är fett glad just nu. och jag skriver ett meddelande som är ett km långt. JUSTE. VILL NÅGON FÖLJA MED MIG TILL STADEN IMORN? ska typ till lagerhaus och kan åka nån annanstans om du har ett ärende, SCHNÄLLA FÖLJ MED ? :D
nu måste jag nog snart plugga tyska. GLADA PUSSAR :D

image73 image74
första bilden jag, sen min pannkaka och ett jordgubbshjärta :D

Postat av: Ofelia

Jag tycker det är roligt att läsa din blogg även dina jätte långa inlägg! :)
plus att jag kanske kan följa med dej och shoppa på lagerhaus hihi

2008-04-28 @ 20:55:46
URL: http://allaboutcedervall.blogg.se
Postat av: E L L E

haha:)
kramkram anna

2008-04-28 @ 21:24:14
URL: http://ellesapelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0