jack johnson

ja, iallafall. jag började med att titta på mobiler med pappsen. sedan åkte vi hem och åt lite lunch. sen åkte jag och mamma in till sickla och gick runt lite. jag köpte ett par vårskor på dinsko, tre underwear på jc, och en mörkblå klänning på ginatricot!

nu sitter jag och lyssnar på underbara Jack Johnson.
Ha en trevlig kväll! Kram.


(jag älskar låten)



Jack Johnson - Better Together

Postat av: Lisa

Eyy, så du lyssnade på honom sen? :D
Har du hört hans senaste skiva - sleep through the static? :) Den är naajs.

2008-04-06 @ 18:44:41
Postat av: annaaa

japp! jag ääääälskar hans låtar. jag vill ha hans skiva :(

2008-04-06 @ 20:42:12
URL: http://annaapanna.blogg.se
Postat av: Lisa

Kanske att jag kan skicka via ÄMMÄSÄÄÄN :D

2008-04-07 @ 19:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0