indiendan

härliga tisdag, indiendag. alltså ledig för att tjäna ihop pengar. jag var hemma och tvättade alla fönster och tvättade toaletterna. jag gick upp 8, gick och käka frulle. sen satt jag igång vid halv nio tiden och började tvätta fönster. det var inga problem att stå ute och tvätta fönster eftersom solen sken som bara den. sen när jag var färdig med det, ca 1 & ½ timme senare började jag med toaletterna. under hela städningsprocessen pratade jag med lisa i telefon, handsfree liksom, hahahaha.

när jag var färdig efter tre timmar tog jag tåget till lillängen där fina lisa bor. hon var nästan precis färdig med hennes städning. vi spelade ett läskigt spel som inte var läskigt. eller ja, skit samma. sen efter typ en timme kom emmsipemmsi, den söta. då gjorde vi en sen lunch. köttbullar & pasta, mums.

sen myste vi lite. vi gick ut i trädgårn, det var ju sånt himla fint väder. vi typ tog kort, lekte med Åke, hahhahahha. och spelade lite dålig fotboll. hahahaha. det var inget annat än härligt & mysigt ! <3

vid halv 5 tog jag tåget hem. när jag kom hem jag satte mig ute i trädgårn med ett glas vatten, solbrillor & tyskan. jätte varmt blev det när solen stekte på, men mysigt vare allt. förutom att jag hatar tyskan och jag har tyska prov typ nästa vecka :/ nu ska jag strax titta på Ugly Betty & sen på Desperate Housewives ! härligt.
soliga kramar, anna.

image65
bilden : från vänster, Åke, Emma, Lisa & Jag

Postat av: elle

söta.
kram!

2008-04-23 @ 08:39:36
URL: http://ellesapelle.blogg.se
Postat av: EmmaLH

Vi tre föralltid

2008-04-23 @ 20:06:18
URL: http://elhow.blogg.se
Postat av: My

Å så söt bild!

2008-04-24 @ 08:58:10
URL: http://mmmys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0