har du tid och pengar, så köper du min samba.

jag ville skriva i bloggen igår. men datorn var totalfullbokad av min familj. så det blev inte så. men jag kan berätta om igår iallafall.

onsdag.
vi hade halv studiedag eftersom lärarna skulle på nån utbilding. egentligen skulle vi sluta halv fyra. men nu fick vi sluta halv 2. och inte ens det, för det blev nåt missförstånd typ, så vi fick sluta 12, hahaha. härligt. det var riktig sommar i luften och solen brände på kroppen. jag, my, emma l, lisa & elina gick till forum. vi köpte glass, titta på skor, kläder och böcker. haha. det var mysigt. sen drog elina & lisa. då gick jag, my & emma till konsum. och sen satte vi oss ner och åt lite nötter och titta i tidningar. sen vid 3 tog jag bussen hem. och hemma gjorde jag lite läxor. sen vid 5 tiden skjutsade pappa mig & jossan till nacka strand. där träffade vi mamsi. och vi gick till polisstationen för att fixa nya pass. vi fick vänta en stund, men det gjorde inget. för jag satt & iaktog människor, och deras beteende och familjer. haha. mitt passfoto blev lite skumt. jag ser helt, fullkomligt borta ut, HAHAH. aja. sen åkte vi hem och käka middag. sen kollade jag såklart på Grey's Anatomy, som slutade väldigt äckligt så att säga.
punktslut.

idag, torsdag.
efter skolan gick jag och sara till donken. vi satte oss på dom höga stolarna ni vet. typ barstolarna. när vi hade suttit där ett tag så kommer det in två killar. jag skulle tro att dom var 95:or eller 96:or. dom sätter sig i sofforna framför oss. den blonda snubben tittar på oss. och vi tittar tillbaka. han sätter på dålig musik (fjortisdunk) på sin mobil och tycker att han är ascool. jag och sara suckar och dunkar oss i huvet. vi typ tittar till på han ibland och skrattar åt att han är så töntig och småpratar lite. efter en stund fattar jag att han har fått fel bild av alla blickar som möts. han tror att vi flörtar. HAHAHAHAHA. alltså fattar ni eller? XD så då garvar vi bara mer och stirrar med och pratar mer. det blir bara värre och värre. sen när vi ska gå så går vi förbi fönstret där dom sitter. vi bestämde oss för att titta med stoneface på honom när vi gick förbi. sara gör det. men jag ba garvar, haha. så jag flinar jätteskumt och då ser jag att han följer helt med med blicken och flinar han med. HAHAHAHAHA. han trodde verkligen att vi flörta. hahahaha. fyfan. XD

sen skulle sara på sina trummor och jag drar hem. när jag kom hem så typ pluggade jag tyska. jag hatar verkligen tyska. det finns inget så tråkigt och jobbigt som det. -.-' nu måste jag snart gå för min mamma ska sitta vid datorn.

puss & kram.

image66

jag och ett par gamla brillor som jag hitta.

Postat av: E L L E

Du är fin Anna.
kramkram!

2008-04-24 @ 22:15:36
URL: http://ellesapelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0