fredag, härliga underbara fredag

jag har inte hunnit skriva på 3 dar, så jag skriver allt nu. :)

fredag

efter skolan åker jag hem & käkar lite. från bussen påväg hem fotar jag lite, eftersom det är så himla våårigt ! sen vid sex tiden åker hela familjen in till dansens hus och träffar bror, <3 där ser vi en "modern balett", jätte bra, väldigt snygg liksom. och nu när jag säger balett så är det verkligen inte eb tjej som har balettskor & balett kläder som snurrar runt, nej. dethär är helt annorlunda. men jätte bra, och härlig kväll med familjen. när vi kommer hem vid 10 - 11 tiden så äter jag lite varma koppen soppa & mackor. sen så skulle jag gå in på datorn men min syrra satt där så jag skulle vänta 10 minuter så skulle jag få sitta där. och medans jag väntar går jag och lägger mig på min säng, och så somnar jag -.-. sen vaknar jag då klockan är typ halv ett, då går jag och tar på mig pyjamas och lägger mig. haha. jag orkade inte borsta tänderna eller ta bort smink eller nåt, ja va gick typ dessutom halv i sömnen, haha.

image59

vita krokus - bild tagen av mig



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0