en sen tisdagskväll.

hejsan söta läsare. detta får nog bli ett kort inlägg eftersom klockan är halv tolv och jag är så otroligt trött och ska upp vanlig tid imorn. jag kan berätta lite kortfattat vad jag har gjort idag. :) först hade vi vanliga lektioner, det var helt okej. tyska provet gick rätt bra & 2km gick typ okej.  sen sista lektionen, bild. det var askul. det var en slags sammarbetsövning. vi fick en bild som var uppdelad i små rutor. man var två och två. paren tog varsin ruta och så skulle man rita upp den sen större i en enda stor bild. jag lägger in en bild nedanför hur det blev sedan.

efter skolan skulle jag åkt in till stan, men jag hade ont i huvet och orkade inte. så jag och clara gick typ och fika i cafeterian, hahaha. sen åkte vi till forum, claris åkte hem och jag skulle tagit min buss. men jag ville titta på en tröja jag sett på H&M. jag hittade tröjan, provade den och köpte den. (jag kommer ha på mig den imorn) den är typ gammaldagsvanilj färg. fin är den.

sen åkte jag hem typ. vi åt middag ute, det var härligt. jag har också packat lite granna. imorn efter skolan tar ju jag & pappa tåget till gbg. till landet alltså. så valborg firas på tåget. HAHA. nu måste jag dra. är så jäkla trött. jag kanske bloggar på landet. hoppas ni får en fin valborg. förresten, sms gärna med mig under tågresan, kommer ha astråkigt..

många kramar, anna.

image75 image76
det blev rikigt fint faktiskt !

Postat av: My

"...och en t-shirt i gammaldags vanilj färg =)"
jag skrev så för några dagar sen när jag varit inne i stan. hoppas det inte är samma :P

2008-04-30 @ 07:54:10
URL: http://mmmys.blogg.se
Postat av: anna

mm, men det va ju inte det.. :)

2008-05-01 @ 18:35:21
URL: http://annaapanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0