bust a move

riktigt tråkig dag idag. jag gick upp typ elva. var verkligen jätte trött. jag tittade lite på tv. sen när jag skulle göra frukost vare värsta smutsigt i köket och jag blev irriterad. så jag stog och diskade i typ en halvtimme. sen kunde jag göra min frukost, då var klockan typ 12. jag satt framför teven och åt min frukost. sen satte jag på radion på nån dålig radiokanal och började plugga tyska. usch fyfan. jag har tyskaprov på tisdag. tummen ner, långt långt ner. så jag pluggade tyska ett tag. sen gick jag upp och satte på en tvättmaskin med mörk tvätt. jag måste nog snart gå och hänga upp dom kläderna.  i varje fall. sen gick jag ner igen och pluggade tyska. asså det låter som jag plugga värsta mkt, men egentligen gjorde jag typ inte det. för jag var värsta seg.

aja. sen typ öva jag lite piano. och satt lite vid datorn, prata med mandis och några andra på msn. man blir glad av den flickan, hon är omtänksam, och bara riktigt fin. <3 sen åt jag middag, det var trevligt. efter maten satt jag & pappa och åt glass och läste ur boken "Pelle plutt, ramsor och rim från gator och gårdar" den e riktigt rolig och bra den :D haha.

nu sitter jag och lyssnar på The Kooks och Lily Allen, det växlar lite. riktigt bra musik från båda hållen. Jag älskar brittiska. eller va det nu heter. jag älskar verkligen hur dom uttalar orden. både dom som pratar lite mer gammaldags och proper brittiska, och dom som pratar lite slavsigt och inte så noggrant. åh det är så fint.

jag skriver alltid så långa inlägg. det är egentligen inte meningen men jag har alltid så mkt att säga. är det tråkigt? nu ska jag strax gå och plugga mer tyska, sen duscha, och sen hänga upp kläderna.
vi hörs imorn, kram.

P.S. ere någon som har lust att typ åka in till Lagerhaus på kanske tisdag? skulle gärna ha sällskap. D.S

image70 image72
ungefär så jag kände mig idag.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0