bra humööör !

med lite solsken, härlig Lily Allen musik, "återskapande" av blogg och lite snack med en söt manda blev jag på riktigt bra humör. den sista solen för dagen var jag tvungen att fota med lite hjärtan (bild under) nu ska jag snart äta, och sen ska jag försöka tvinga med någon på håkan signering på lördag ! på söndag fyller en fin Milla 14 år, grattis i förskott. om ni vill se mer av mina bilder, gå in på http://filyr.bilddagboken.se/ . där lägger jag in bilder varje dag!

jag är på riktigt bra humör just nu, hoppas det håller i sig!
puss&kram.


image58

älska solsken.

Postat av: Anonym

å vilken
fin bild sötnos!
och jag vet att jag räknade fel... ouuups är allt jag kan säga ;) pusssss

2008-04-17 @ 20:46:10
Postat av: Anonym

å vilken
fin bild sötnos!
och jag vet att jag räknade fel... ouuups är allt jag kan säga ;) pusssss

2008-04-17 @ 20:49:39
Postat av: annaaaa

tack vännen. åh det gör inget, hihi. det var bara lite roligt, haha. :D

2008-04-17 @ 21:04:01
URL: http://annaapanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0