back on track

vet ni ? jag tror jag ska börja blogga igen. varje dag. för att det spelar ingen roll om det bara är ett par stycken som läser min blogg, det e ju trevligt att skriva ändå. (tack ni kära söta som tyckte att jag inte skulle ta bort bloggen, tack) och jag ska försöka sluta blir sur och se saker från den ljusa sidan. jag ska försöka iallafall.

okej. min dag. torsdag. det är den kortaste dagen i veckan, men det är dom tråkigaste lektionerna, typ. :D
först hade vi no på morgonen, det var ändå trevligt liksom. jag satt med lisa, och vi gjorde iallafall lite arbete, vi hade typ ingen lärare så vi körde hänga gubbe, och så drog jag, lisa, julle & alex några skämt. haha.
efter det hade vi so, det var helt okej, vi pratade om det vi jobbat om nu, så man kände igen allt. och ja, den lektionen var inte så lång, och den var bra. efter det hade vi engelska, då skrev jag klart en grej, och sen skulle vi snacka lite engelska, haha. och det var typ kul :D

sen vare lunch, och lunchrast. då körde vi som vi brukar göra nu när det är vår och soligt, vi körde fotboll med större delen av klassen. det är skoj, även fast jag suger på fotboll, och alla inte är så jätte super duper bra så är det ändå kul att bara spela. efter rasten hade vi matte, vilket var hyffsat tråkigt, eftersom vi just nu håller på med algebra & ekvationer, men det va väl okej. och sen sista lektionen, SV. jag älskar sv. iallafall oftast. :D jag var typ egentligen redan färdig med min uppgift, men jag skrev lite mer och det blev tillslut 3 sidor. haha. men det blev bra iallafall. och vi satt i den nya fräscha fina datasalen. så det var najs.

efter det slutade vi. och då typ stack alla förutom anna & my. som satt kvar och var tvungna att göra klart en matte grej, så jag hjälpte dom. sen var my tvungen att gå, så jag hjälpte anna med det sista. sen vid halv fyra tiden gick jag och anna till bussen. och jag kom i perfekt timing till min buss, och likaså anna.

påvägen från busshållplatsen till huset sken solen, och det var varmt och skönt. väl hemma var bara pappa där. vi började spekulera på vad vi skulle äta till middag, och tillslut bestämde vi kyckling. efter det åkte han snabbt och handla, han köpte bl.a. mörk choklad som jag var tvungen att "provsmaka" haha. och efter det var jag så duktig så jag faktiskt gjorde min tyska läxa. eller iallafall, jag började träna på glosorna, och jag kan dom typ nu, men jag ska öva lite mer sen. det är fan 21 tyska glosor. fatta va jobbigt. haha.

och nu sitter jag här och har skrivit en mil lång sida om min dag. haha. men dom som tycker att dom hinner och orkar har ju läst igenom den nu. haha. nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. blä. typ leka lite med datorn antar jag. :D tihi.


det känns skönt att vara tillbaka!
puss.

image57

här får ni en bild på my & anna. HAHAHHAHA, GÖLLÖNGAR <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0